Do Good Movement

Klubbens begrundelse for at nominere netop denne virksomhed:

Indstillet af Skovshoved Rotary Klub
Link til virksomhedens hjemmeside: dogoodmovement.earth
Video krediteret Do Good Movement og med tilladelse redigeret af Design By Witt

Do Good Movement motiveres af klubben blandt andet ved:
Do Good Movement har til forskel for andre start-ups en filantropisk vinkel, der er baseret på 100% transparens og fuld adskillelse af donationer og omkostninger. Det betyder, at DGM på meget kort tid har fået rigtig god traction og har bevist, at de kan udvikle og lancere nytænkende teknologi indenfor velgørenhedsbranchen.
Do Good Movement er en nytænkende NGO, der prøver at skubbe til rammerne i en klassisk velgørenhedsbranche, der til daglig ikke sprudler af iværksætter-innovation.
Do Good Movement drives som var det et tech-startup med fokus på donorvækst og subscription-modeller, udover at succes af Do Good Movement ikke måles i økonomisk profit men i social impact og effekt for mennesker i nød.
Derudover har Do Good Movement lykkes med at få traction i erhvervslivet og har allerede på det første år landet store strategiske partnerskaber og samarbejder fx Kammeradvokaten, PWC, Implement, Inpay mm.
Det er en sjælden case, hvor iværksætteren har en relevant baggrund, som gør at start-up fasen lynhurtigt bliver afløst an en scale-up fase. Dertil har Jacob Steinitz en særlig evne til at netværke og trække relevante mennesker, værdifuld viden og nødvendig kapital til sig

Hvis du synes denne deltager skal vinde, så klik på knappen "Stem" - du kan kun stemme på én iværksætter.