Meta Learn

Klubbens begrundelse for at nominere netop denne virksomhed:

Indstillet af Ballerup Rotary klub
Link til virksomhedens hjemmeside: metalearnapps.com
Video krediteret Meta Learn ApS og med tilladelse redigeret af Design By Witt

Meta Learn ApS motiveres af klubben blandt andet ved:
Det er et stærkt og alsidig team, som står bag Meta Learn; en forretningsudvikler fra CBS, en programmør fra DTU og en metakognitiv terapeut.
Begrundelsen skal i høj grad også ses i lyset af, at stadig flere personer i samfundet lider af en eller anden form for mental mistrivsel.
Derfor er det en fantastisk idé at udvikle en App, der;
o bidrager til mental sundhed
o kan nå bredt ud til kundesegmentet via brugerens egen mobiltelefon
o er en sikker, hurtig og omkostningseffektiv løsning
o indeholder ni individuelle forløb mod Stress, Tankemylder, Depression, Øget tristhed, Præstationsangst, Angst for virus, Sygdomsangst, Hjemve og Forebyggende og nye områder nemt kan integreres
o indeholder mere end 30 forebyggende øvelser
o har et trackingsystem
o han benyttes på dansk, tysk og engelsk.
Meta Learn nytænker måden at arbejde med mental sundhed og mistrivsel på og kan dermed tilbyde selvhjælp parallelt og sammen med klassisk psykologhjælp.
Meta Learn bygger på den nyeste terapiform - Metakognitiv terapi, som er anerkendt og videnskabeligt dokumenteret.
Meta Learn App
o er verdens første og eneste interaktive selvhjælpsapp baseret på metakognitiv terapi
o er en ny måde at tænke selvhjælp til psykiske lidelser
o er interaktivt, hurtig at tilgå, nem at forstå og meget intuitiv
o projektet har bærekraft, skalerbare muligheder og vækstmuligheder

Hvis du synes denne deltager skal vinde, så klik på knappen "Stem" - du kan kun stemme på én iværksætter.