Power2Climate Change

Indstillet af København-Langelinie Rotary Klub
Link til virksomhedens hjemmeside: p2cc.dk
Video krediteret Power2Climate Change og med tilladelse redigeret af Design By Witt

Power2Climate Change motiveres af klubben blandt andet ved:
Som stabiliseringspartner i elnettet kommer P2CC fremover til at blive en væsentlig spiller til at få udrullet de klimatiltag, som Danmark har mål om at nå. Uden en virksomhed som P2CC vil vi ikke kunne få stabil strøm til vores private forbrug i hjemmet med den større mængde variabel strøm fra eksempelvis vind, sol og Power to X.
Power2Climate Change beskæftiger sig med en branche som få forstår og kræver stor teknisk viden at opstarte. Markedet er enormt og væksten forventes at blive meget stor for P2CC de næste år.